معرفی انیمیشن | وامبت قهرمان «Combat Wombat»
  • کد مطالب: ۱۹۲۷۶۰
  • /
  • ۰۲ آذر‌ماه ۱۴۰۲ / ۱۵:۴۰

معرفی انیمیشن | وامبت قهرمان «Combat Wombat»

مگی دیگنز نام یک موجود بامزه مانند موش است که به همه‌ی رویاهای خود رسیده است و با همسرش در یک خانه‌ی قشنگ زندگی می‌کند تا اینکه همه چیز در یک حادثه خراب می‌شود و همسر او از دنیا می‌رود.

هستی نیک‌صفتی - مگی دیگنز نام یک موجود بامزه مانند موش است که به همه‌ی رویاهای خود رسیده است و با همسرش در یک خانه‌ی قشنگ زندگی می‌کند تا اینکه همه چیز در یک حادثه خراب می‌شود و همسر او از دنیا می‌رود.

ماجرا از اینجا آغاز می‌شود که پس از اینکه او یکی از شهروندان را در یک حادثه نجات می‌دهد، مردم شهر او را به‌عنوان ابرقهرمان جدید انتخاب می‌کنند اما مگی هیچ علاقه‌ای به این جریان ندارد.

آیا مگی یک ابرقهرمان قوی خواهد شد؟ هزاران سؤال در فکر او می‌چرخد: چرا باید او قهرمان باشد و همسرش بمیرد؟ اصلا چرا باید آن اتفاق تلخ در تونل می‌افتاد و مگی تنها می‌ماند؟

قهرمان داستان ما تصمیم می‌گیرد دیگر در تونل کار نکند و درست وقتی مگی به فروشگاه می‌رود تا خرید کند، دزد‌ها به فروشگاه دستبرد می‌زنند.

شاگرد فروشنده که یک سنجاب کوچک است نمی‌تواند با آن‌ها مقابله کند. مگی عصبانی می‌شود و در یک حرکت جالب دزد‌ها را از فروشگاه بیرون می‌کند.

ما در این انیمشین یاد می‌گیریم همیشه نمی‌توان یک مسیر و برنامه‌ی مشخص را طی کرد و گاهی انسان‌ها باید همه‌ی مسیر زندگی خود را تغییر دهند.

زندگی سخت است اما می‌توان در کنار هم از سختی‌ها گذر کرد و همه‌ی سختی‌ها شیرینی پنهانی در دل خود دارند.

شجاعت و پشتکار و تلاش برای رسیدن به اهداف بزرگ، اهمیت به دوستان و خانواده و داشتن اعتمادبه‌نفس مطالب دیگری است که در این انیمیشن با آن‌ها آشنا می‌شویم.

 

نام انیمشین: 
وامبت قهرمان 
Combat 
Wombat

سال انتشار: 
۲۰۲۰

کارگردان: 
ریچارد کاسو

کشور سازنده: 
استرالیا

ژانر: 
خانوادگی و فانتزی

زمان: 
۸۵دقیقه

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.